Προώθηση ιστοσελίδας με Google Ads ή SEO: Τι να προτιμήσω;
H διαφήμιση της ιστοσελίδας σας με Google Ads σας επιτρέπει να προβάλετε την επιχείρησή σας σε ακριβείς καταναλωτικά στοιχεία, ενώ η προώθηση της ιστοσελίδας σας με SEO βελτιώνει την ορατότητά σας στα οργανικά αποτελέσματα της αναζήτησης. Με αυτά τα 2 εργαλεία, μπορείτε να αυξήσετε τις επισκέψεις στην ιστοσελίδα σας και να βελτιώσετε την απόδοση της επιχείρησής σας.
Πλεονεκτήματα των Google Ads
Τα Google Ads είναι μια δυνατή διαφημιστική πλατφόρμα που προσφέρει πολλά πλεονεκτήματα στους διαφημιζόμενους.
Στοχευμένη διαφήμιση
Με την σωστή διαχείριση των Google Ads μπορείτε να στοχεύσετε το κοινό σας σε βάση των ενδιαφερόντων τους, της γεωγραφικής τους θέσης, της ηλικίας τους και πολλών άλλων κριτηρίων.
Αυτό σημαίνει ότι μπορείτε να φτιάξετε προσαρμοσμένα μηνύματα που απευθύνονται σε συγκεκριμένους ανθρώπους, αυξάνοντας έτσι την πιθανότητα να κερδίσετε νέους πελάτες.
Πληρωμή μόνο για τα αποτελέσματα
Με την προώθηση της ιστοσελίδας σας με Google Ads, δεν πληρώνετε για τον αριθμό των εμφανίσεων της διαφήμισής σας, αλλά μόνο για τα κλικ στην διαφήμιση.
Αυτό σημαίνει ότι μπορείτε να ελέγχετε το προϋπολογισμό σας και να βελτιστοποιείτε τη διαφήμισή σας για την καλύτερη απόδοση του κόστους.
Αύξηση της προβολής του brand σας
Τα Google Ads εμφανίζονται στην κορυφή των αποτελεσμάτων των αναζητήσεων.
Αυτό σημαίνει ότι η εταιρεία σας μπορεί να εμφανιστεί στην κορυφή της αναζήτησης για σχετικές λέξεις-κλειδιά και να αυξήσει την προβολή του brand.
Έτσι ενισχύετε την αναγνωρισιμότητα της εταιρείας σας και την αύξηση της επισκεψιμότητας στην ιστοσελίδα σας.
Ακριβής μέτρηση των αποτελεσμάτων
Με τα Google Ads μπορείτε να μετρήσετε ακριβώς πόσες φορές έχει κλικάρει κάποιος στην διαφήμιση σας, ποιο είναι κόστος ανά κλικ και πόσες πωλήσεις έχετε πραγματοποιήσει με αυτή τη μέθοδο διαφήμισης, Αυτό σας επιτρέπει να βελτιώσετε τη διαφήμισή σας και να αυξήσετε την απόδοσή της.
Ευέλικτος έλεγχος
Με τα Google Ads μπορείτε να ελέγχετε πολλούς παράγοντες της διαφήμισης σας, όπως τον προϋπολογισμό, τις ώρες εμφάνισης και τον τύπο της διαφήμισης. Μπορείτε επίσης να δοκιμάσετε διαφορετικά μηνύματα και προσαρμοσμένα κείμενα για να βρείτε την καλύτερη στρατηγική για να αυξήσετε την αποτελεσματικότητα της διαφήμισής σας.
Επιπλέον, μπορείτε να προσαρμόσετε τις διαφημίσεις σας σε διαφορετικές συσκευές και πλατφόρμες, όπως κινητά τηλέφωνα, υπολογιστές και tablet, για να μπορείτε να φτάσετε σε διαφορετικό κοινό και να αυξήσετε την προβολή της διαφήμισής σας.
Συνοψίζοντας, τα Google Ads παρέχουν πολλά πλεονεκτήματα στις επιχειρήσεις που τα χρησιμοποιούν, συμπεριλαμβανομένης της ακριβούς κατανόησης του κοινού τους, του στοχευμένου μάρκετινγκ, της αύξησης της προβολής του brand, της ακριβούς μέτρησης των αποτελεσμάτων και του ευέλικτου ελέγχου των διαφημίσεων. Εάν επιθυμείτε να αυξήσετε την προβολή της επιχείρησής σας και να αυξήσετε την αποτελεσματικότητά της, τα Google Ads είναι μια αξιόπιστη λύση για να το πετύχετε.
Πλεονεκτήματα του Search Engine Opimization
Το Search Engine Optimization (SEO) είναι ένα σημαντικό εργαλείο για τη βελτίωση της προβολής και της μεγιστοποίησης της επισκεψιμότητας μιας ιστοσελίδας από τις μηχανές αναζήτησης.
Αύξηση της προβολής της ιστοσελίδας σας στις μηχανές αναζήτησης:
Με τη βελτιστοποίηση των διάφορων παραμέτρων μιας ιστοσελίδας, όπως οι λέξεις κλειδιά, το περιεχόμενο και οι σύνδεσμοι, η ιστοσελίδα θα βρεθεί ψηλότερα στα αποτελέσματα των της Google.
Αύξηση της επισκεψιμότητας
Η προώθηση της ιστοσελίδας με SEO είτε βρίσκεστε στην Αθήνα, είτε στην επαρχία, οδηγεί σε μακροπρόθεσμη αύξηση της επισκεψιμότητας, καθώς περισσότεροι χρήστες θα βρίσκουν τη σελίδα μέσω των αναζητήσεων τους.
Αύξηση του κέρδους
Η προώθηση μιας ιστοσελίδας με SEO θα οδηγήσει σε αύξηση του κέρδους, καθώς η αύξηση της επισκεψιμότητας στο website σας θα αυξήσει τις πωλήσεις σας και θα βοηθήσει στην ανάπτυξη της επιχείρησης σας.
Ανταγωνιστικό πλεονέκτημα
Η χρήση του SEO μπορεί να παράσχει ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στην επιχείρηση σας σε σχέση με άλλους ανταγωνιστές της αγοράς που δεν έχουν ακολουθήσει ακόμη την ίδια πρακτική.
Το SEO αποτελεί ένα σημαντικό εργαλείο για τη βελτίωση της προβολής και της στοχευμένης επισκεψιμότητας μιας ιστοσελίδας στο διαδίκτυο και μπορεί να παρέχει πολλά πλεονεκτήματα στις επιχειρήσεις που το χρησιμοποιούν σωστά.
Τι να επιλέξω; Google Ads ή SEO;
Η επιλογή μεταξύ Google Ads και Search Engine Optimization εξαρτάται από τους στόχους σας και τον προϋπολογισμό σας. Το Google Ads είναι μια επιλογή για άμεσα αποτελέσματα και εύκολη επιστροφή επένδυσης.
Το SEO απαιτεί περισσότερο χρόνο για να εμφανιστεί η ιστοσελίδα σας στην κορυφή των αποτελεσμάτων αναζήτησης, αλλά θα προσφέρει μακροπρόθεσμα καλύτερα αποτελέσματα χωρίς να πληρώνετε για κλικ. Εάν έχετε έναν μικρό προϋπολογισμό και θέλετε γρήγορα αποτελέσματα, το Google Ads είναι η καλύτερη επιλογή σας.
Εάν ψάχνετε για μακροπρόθεσμα αποτελέσματα και έχετε χρόνο και υπομονή, το SEO είναι μια πιο βιώσιμη λύση.
DigitalRev – Digital Marketing Agency - Athens
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ:
- Πώς να καταλάβεις ότι το τηλέφωνό σου σε κατασκοπεύει
- Πέντε tips για να γίνεις (καλύτερος) gamer
- Ηλεκτρικό ποδηλάτο: 7 συμβουλές για την αγορά του
- Οι καλύτεροι υπολογιστές εξόρυξης για κρυπτονομίσματα
- Τι κάρτα γραφικών έχω;
- Η Τράπεζα Πειραιώς υποστηρίζει το Apple Pay
- Digital Marketing τα 8 Καλύτερα Chrome Extensions
- Η Διαδικτυακή Κοινότητα Ανθρώπων με Εμφυτεύματα Μικροτσίπ
- Τα καλύτερα ηλεκτρικά μηχανάκια 2022
- Tablet: τα καλύτερα (value for money) μέχρι 250 Ευρω!!!
- Οι καλύτερες (value for money) μηχανές εσπρέσο του 2020
- Starlink: Το δορυφορικό internet του Elon Musk είναι πλέον στην Ελλάδα