Digital Marketing τα 8 Καλύτερα Chrome Extensions
Ένας Digital Marketer όταν εκτελεί τα στάδια της digital στρατηγικής του, βασίζεται στα δεδομένα τα οποία αποκτά μετά από αντίστοιχη έρευνα προκειμένου να τα εφαρμόσει για να πετύχει τους στόχους των πελατών του.
Για να το καταφέρει αυτό, χρειάζεται να έχει στη digital “φαρέτρα” όχι απλά τα πιο “ακονισμένα βέλη” αλλά και την πιο εύκολη και γρήγορη πρόσβαση σε αυτά ώστε να εξοικονομήσει χρόνο.
Για αυτό και οι περισσότεροι Digital Marketers χρησιμοποιούν το Google Chrome ως το βασικό τους browser καθώς με πάνω από 2.5 δισεκατομμύρια ενεργούς χρήστες, είναι φυσικό επόμενο να έχει αναπτυχθεί ένας τεράστιος αριθμός από Google Chrome Extensions που διευκολύνει τη ζωή τους.
Η ομάδα του byteblog επέλεξε 8 από τα αγαπημένα της Google Chrome Extensions για το Digital Marketing.
Extensions που θα σας βοηθήσουν στο SEO
1) SEO Quake
Λειτουργούν οι SEO τακτικές που έχουν εφαρμοστεί στις σελίδες σας; Το SEO Quake της SEMrush, παρέχει τις κύριες SEO μετρήσεις ώστε να μπορέσετε να κάνετε έναν mini έλεγχο σε οποιοδήποτε website.
Σας επιτρέπει να ελέγξετε τα βασικά όπως τίτλοι σελίδων, περιγραφές, header tags αλλά και διαγνωστικό report των keywords που χρησιμοποιούνται. Και μιας που αναφέραμε keywords....
Ακόμα ένα φανταστικό εργαλείο που δίνει τη δυνατότητα να βρείτε τα πιο δημοφιλή keywords που χρησιμοποιεί μία σελίδα (ακόμα και ένα video στο Youtube), την εκτιμώμενη επισκεψιμότητα που της προσφέρει το καθένα καθώς και τη θέση τους σε σχέση με τη χρήση τους από των ανταγωνισμό.
Extensions για τον έλεγχο των Analytics σας (Digital Marketing)
Ο Google Tag Manager είναι ο καλύτερος φίλων των Digital Marketers που που τους επιτρέπει να είναι προγραμματιστές χωρίς να είναι προγραμματιστές καθώς μπορούν με ελάχιστες γνώσεις κώδικα να ενεργοποιούν συγκεκριμένες λειτουργίες σε σελίδες που διαχειρίζονται.
Το Google Tag Assistant μόλις ενεργοποιηθεί, μας λέει ποιά από tags λειτουργούν σε ένα website με το που ολοκληρωθεί η φόρτωση του, ποια events παρακολουθούνται αλλά και αν έχει περασμένους κώδικες που αφορούν τα Google Analytics. Ιδιαίτερα σημαντικό ώστε να δούμε και εμείς οι ίδιοι αν λειτουργούν σωστά οι κώδικες που περάσαμε μέσω του Google Tag Manager.
Επίσης δίνει τη χρήσιμη δυνατότητα να καταγράψουμε μέσω της επιλογής “record” τη συνέδρια της περιήγησης μας και να λάβουμε ένα report για το πως όλα τα clicks που κάνουμε σε μία σελίδα εμφανίζονται στο Google Analytics.
Όπως και το Google Tag Assistant, έτσι και το Facebook Pixel Helper λειτουργεί στο παρασκήνιο και μας επιτρέπει να δούμε αν ο Facebook Pixel κώδικας που είναι περασμένος σε ένα website λειτουργεί σωστά και καταγράφει κάποια συγκεκριμένα events.
Αυτά μας επιτρέπει να δούμε τόσο αν καταγράφονται σωστά οι Facebook μετατροπές που θέλουμε εμείς σε μία σελίδα αλλά μας δίνει και μια ιδέα για το ποια metrics είναι σημαντικά σε σελίδες ανταγωνιστών!
Extensions που θα σας βοηθήσουν στην Παραγωγή Περιεχομένου (Digital Marketing)
5) Colorzilla
Όσοι έχουν χρησιμοποιήσει Photoshop, πολλές φορές έχουν ευχηθεί να υπάρχει Eyedropper tool για σελίδες στο Internet. Το Colorzilla κάνει αυτό ακριβώς! Σου επιτρέπει να διαλέξεις οποιοδήποτε χρώμα από επιλέγεις από ένα website, σε όποιο τμήμα του και αν βρίσκεται και αποθηκεύει τον αντίστοιχο hexcode (δηλαδή τον κωδικό του χρώματος) για να το κάνετε γρήγορα επικόλληση στο αγαπημένο σας σχεδιαστικό εργαλείο. Ιδιαίτερα χρήσιμο όταν σχεδιάζουμε περιεχόμενο και δεν έχουμε εύκαιρη την εταιρική ταυτότητα της εταιρείας.
6) Grammarly
Έχουμε αναφερθεί ξανά στο Grammarly και όχι τυχαία αφού μας διευκολύνει στη διαδικασία της κειμενογράφησης, σώζοντας πολύτιμο χρόνο μέσα από τον γραμματικό και συντακτικό έλεγχο που κάνει αυτόματα. Επίσης μας δίνει και ιδιαίτερα χρήσιμες συμβουλές που αφορούν το ύφος του κειμένου και για το αν “ακούγεται” όπως εσείς νομίζετε.
Extensions που θα σας βοηθήσουν στο Web Design
7) Wappalyzer
Αυτή είναι μία απορία που έχουμε συχνά όσοι εργαζόμαστε στον κλάδο του digital marketing, δίνοντας είτε αρνητική είτε θετική χροιά στην ερώτηση μας.
Το Wappalyzer μας απαντάει όλες τις ερωτήσεις που έχουμε σχετικά με την κατασκευή ενός website. Εντοπίζει σε ποιο CMS ή Framework είναι στημένο, τι marketing applications τρέχουν παράλληλα, αν έχει περασμένα εργαλεία για analytics και γενικότερα δίνει μία ιδέα πίσω από την “κουρτίνα” του website που μας ενδιαφέρει.
8) WhatFont
Ένα extension που είναι αρκετά επεξηγηματικό από μόνο του, το WhatFont μας δίνει τη δυνατότητα να κλικάρουμε πάνω σε οποιοδήποτε κείμενο μέσα σε μία σελίδα και να μας δώσει όλες τις πληροφορίες σχετικά με την οικογένεια της γραμματοσειράς που ανήκει, το weight του, το μέγεθος του κλπ. Μας έχει γλυτώσει πολλές φορές χρόνο από το να διαβάζουμε ατελείωτες γραμμές κώδικα μιας σελίδας μέχρι να βρούμε τις πληροφορίες που χρειαζόμαστε για τις γραμματοσειρές της.
Οι παραπάνω Google Chrome επεκτάσεις διευκολύνουν πολλές πτυχές των καθημερινών μας διαδικασιών. Έχουν τη δυνατότητα να σας εξοικονομήσουν χρόνο, χρήμα και να μπορέσετε να αφοσιωθείτε σε πιο απαιτητικά digital marketing tasks.
Προκειμένου όμως τα αποτελέσματα τους να είναι ευθυγραμμισμένα με τις προσδοκίες σας, πρέπει να ενταχθούν σε ένα ολοκληρωμένο digital marketing πλάνο με ξεκάθαρους, μετρήσιμους και συγκεκριμένους στόχους.
Σχετικά άρθρα
- Οι καλύτεροι υπολογιστές εξόρυξης για κρυπτονομίσματα
- Τι κάρτα γραφικών έχω;
- Aυτά είναι τα καλύτερα smartwatches το 2019
- Tα καλύτερα κινητά τηλεφωνά 2019
- Τα καλύτερα USB flash του 2019