Η Apple ανακοινώνει νέο εργαλείο σύνδεσης για να ανταγωνιστεί το Facebook και την Google
Wednesday, 03 June 2020

Η Apple ανακοινώνει νέο εργαλείο σύνδεσης για να ανταγωνιστεί το Facebook και την Google

Σήμερα στο WWDC, η Apple εισήγαγε ένα νέο εργαλείο single sign-on (ή SSO) που ονομάζεται "Σύνδεση με την Apple", το οποίο έχει σχεδιαστεί για τον έλεγχο της ταυτότητας των χρηστών σε εφαρμογές ενώ μοιράζεται ένα ελάχιστο αριθμό προσωπικών δεδομένων με τρίτους. Είναι ένας άμεσος ανταγωνιστής στις απλούστερες υπηρεσίες που προσφέρονται από το Facebook και το Google και μέρος της ευρύτερης προσπάθειας της Apple να το κάνει ως εναλλακτική λύση σε σχέση με αυτές τις εταιρείες. Το νέο σύστημα θα είναι διαθέσιμο σε εφαρμογές καθώς και στο internet.

Όπως περιγράφεται στη σκηνή από τον επικεφαλής του λογισμικού της Apple Craig Federighi, οι χρήστες θα αντιμετώπιζαν την υπηρεσία ως ένα απλό κουμπί σύνδεσης, το οποίο παρουσιάστηκε ως εναλλακτική λύση στη δημιουργία ενός σταθερού ονόματος χρήστη και κωδικού πρόσβασης για μια δεδομένη υπηρεσία. Αλλά όπου τα Google και το Facebook χρησιμοποιούν αυτά τα κουμπιά για να σας συνδέσουν με το ευρύτερο προφίλ διαφήμισης, η υπηρεσία της Apple έχει σχεδιαστεί για να παρέχει τα ελάχιστα απαραίτητα δεδομένα.

Το σύστημα δεν θα μοιράζεται καν στο ηλεκτρονικό σας ταχυδρομείο, αλλά κατευθύνει κάθε εφαρμογή σε διαφορετική διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ανακατεύθυνσης που λειτουργεί από την Apple. Με διαφορετική ανακατεύθυνση για κάθε εφαρμογή, θα ήταν πολύ πιο δύσκολο για τρίτα μέρη να συσχετίζουν τις πληροφορίες συγκρίνοντας τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Και όταν ένας χρήστης θέλει να διακόψει τους δεσμούς με μια εφαρμογή, το σπάσιμο της ανακατεύθυνσης θα διακόψει πλήρως τη σύνδεση.

Δεν είναι σαφές αν η Apple σχεδιάζει να κάνει χρήματα από το σύστημα. Αλλά απλά η παρουσίαση ενός νέου εργαλείου σύνδεσης θα μπορούσε να δημιουργήσει σοβαρά προβλήματα για το Google και το Facebook,τα οποία συχνά χρησιμοποίησαν συστήματα SSO για να συνδέσουν τον δικό τους κώδικα και API κλήσεις σε εξωτερικές εφαρμογές, κερδίζοντας πλήθος δεδομένων παρακολούθησης διαφημίσεων στη διαδικασία. Για κάποιον που θα μεταβεί, αυτά τα δεδομένα θα ανήκουν σε μεγάλο βαθμό στην Apple, η οποία θα επιβλέπει το εργαλείο - αλλά τα στελέχη στοιχηματίζουν ότι εμπιστεύεστε την Apple με τα δεδομένα, πέρα ​​από τις εταιρείες που χρηματοδοτούνται από το ad, όπως το Google και το Facebook.

Είναι μέρος μιας ευρύτερης ώθησης προς τις υπηρεσίες της Apple, η οποία έφτασε στο προσκήνιο στην εκδήλωση Show Time τον Μάρτιο . Το γεγονός αυτό είδε νέες υπηρεσίες συνδρομής που προσφέρονται για τηλεόραση, παιχνίδια και ειδήσεις, καθώς και η Apple Card στα οικονομικά, μια αξιοσημείωτη αλλαγή από την παραδοσιακή εστίαση της εταιρείας στο υλικό. Σε πολλές από αυτές τις περιπτώσεις, η Apple επιχείρησε να τοποθετηθεί ως «πάροχος ιδιωτικού απορρήτου», μια αξιόπιστη εναλλακτική λύση έναντι των ανταγωνιστών της που υποφέρουν από σκάνδαλο.

Tags:

We use cookies on our website. Some of them are essential for the operation of the site, while others help us to improve this site and the user experience (tracking cookies). You can decide for yourself whether you want to allow cookies or not. Please note that if you reject them, you may not be able to use all the functionalities of the site.

Ok