4 εργαλεία μάρκετινγκ που χρειάζεται κάθε ιδιοκτήτης μικρών επιχειρήσεων
Friday, 26 April 2024

INTERNET

4 εργαλεία μάρκετινγκ που χρειάζεται κάθε ιδιοκτήτης μικρών επιχειρήσεων

Αυτές τις μέρες, χρειάζεστε περισσότερο από ένα website ή μια σελίδα κοινωνικών μέσων για την αγορά της επιχείρησής σας στο διαδίκτυο. Στην πραγματικότητα, όσο μεγαλύτερη είναι η ψηφιακή σας παρουσία, τόσο το καλύτερο. Τα καλά νέα: Οι μικρές επιχειρήσεις έχουν πρόσβαση σε διάφορα δωρεάν ή φθηνά εργαλεία μάρκετινγκ που μπορούν να σας βοηθήσουν να αναπτύξετε το ψηφιακό σας αποτύπωμα και να προσεγγίσετε περισσότερους δυνητικούς πελάτες - και είναι πιο εύκολο από ό, τι νομίζετε να ξεκινήσετε.

Εργαλεία μάρκετινγκ

1. Google Analytics

2. Google Ads

3. Google My Business

4. Google Digital Garage


Η αύξηση της διαδικτυακής παρουσίας σας δεν σημαίνει ότι πρέπει να ξοδέψετε χιλιάδες κιλά σε πανό, μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και κοινωνικά μέσα.

 

1. Google Analytics

Η ύπαρξη ενός website είναι ιδανική για οποιαδήποτε επιχείρηση, αλλά το να καταλάβεις αν προσελκύει νέους πελάτες είναι κάτι περισσότερο από πρόκληση. Το Google Analytics είναι ένα ισχυρό και δωρεάν προϊόν που παρακολουθεί κάθε είδους πληροφορίες σχετικά με το ποιοι σας επισκέπτονται στο διαδίκτυο και πώς αλληλεπιδρούν με τον website σας, όπως:

  • Οι επισκέπτες της πόλης ή της χώρας περιηγούνται από
  • Πόσο καιρό παραμένουν στον website σας
  • Ποιες σελίδες επισκέπτονται περισσότερο
  • Από όπου κάνουν κλικ από
  • Σε ποια μέρη του website σας κάνουν κλικ
  • Οι πιο συνηθισμένες διαδρομές που επισκέπτονται οι επισκέπτες στον website σας από σελίδα σε σελίδα.


Χρησιμοποιήστε τα δεδομένα του Analytics για να λάβετε έξυπνες αποφάσεις σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο είναι δομημένο το site σας και τον τρόπο με τον οποίο εμπορεύεστε τον εαυτό σας στο διαδίκτυο. Για παράδειγμα, μπορείτε να αλλάξετε τη σχεδίαση του website σας για να διευκολύνετε την επίσκεψη στις πιο δημοφιλείς σελίδες. Ή μπορείτε να μάθετε ότι μεγάλο μέρος της επισκεψιμότητάς σας προέρχεται από αναρτήσεις κοινωνικών μέσων σε μια συγκεκριμένη πλατφόρμα και αποφασίζετε να δημοσιεύετε εκεί πιο συχνά.

Μπορείτε επίσης να φιλτράρετε δεδομένα με βάση μια συγκεκριμένη ημέρα, εβδομάδα, μήνα ή όποια χρονική περίοδο θέλετε να δείτε. Αυτό μπορεί να σας βοηθήσει να μετρήσετε την απόδοση του website σας με την πάροδο του χρόνου και να προσδιορίσετε εάν οι αλλαγές στη στρατηγική μάρκετινγκ έχουν το επιθυμητό αποτέλεσμα.

Για να ξεκινήσετε στο Google Analytics, ακολουθήστε αυτά τα βήματα.

Για περισσότερες συμβουλές σχετικά με το πώς μπορείτε να αξιοποιήσετε στο έπακρο το Google Analytics, επισκεφτείτε το Analytics Academy.

εργαλεία μάρκετινγκ

2. Google Ads

Η επένδυση σε μια διαδικτυακή διαφημιστική καμπάνια είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να προωθήσετε τον website σας στο διαδίκτυο. Μπορείτε να το κάνετε με το Google Ads, ένα διαδικτυακό διαφημιστικό εργαλείο που σας βοηθά να προσελκύσετε άτομα που αναζητούν προϊόντα ή επιχειρήσεις όπως τη δική σας.

Η διαδικασία είναι απλή: γράφετε το αντίγραφο της διαφήμισής σας, επιλέγετε τις λέξεις-κλειδιά που θέλετε να στοχεύσετε, ορίζετε έναν ημερήσιο μέγιστο προϋπολογισμό και επιλέγετε τις ημερομηνίες έναρξης και λήξης της καμπάνιας σας.

Τα δεδομένα από το Google Analytics μπορούν να σας βοηθήσουν να αναπτύξετε μια στρατηγική για την καμπάνια σας. Το Google Ads σάς επιτρέπει να προσαρμόσετε τις διαφημίσεις σας για να προσεγγίσετε άτομα σε συγκεκριμένες τοποθεσίες ή να εισαγάγετε συγκεκριμένους όρους σε μια αναζήτηση Google, για παράδειγμα. Αν το Analytics σας πει ότι οι περισσότεροι πελάτες σας προέρχονται από το Surrey, για παράδειγμα, μπορείτε να αξιοποιήσετε τη δημοτικότητά σας εκεί διαφημίζοντας σε αυτήν την περιοχή.

Για περισσότερες συμβουλές για να ξεκινήσετε στο Google Ads, επισκεφτείτε αυτόν τον εισαγωγικό οδηγό.


3. Το Google My Business

Το Google My Business (άλλο ένα από τα εργαλεία μάρκετινγκ) είναι μια δωρεάν διαδικτυακή καταχώριση για την επιχείρησή σας που εμφανίζεται όταν οι χρήστες αναζητούν την εταιρεία σας στο Google ή στους Χάρτες Google. Τους παρουσιάζει μια γρήγορη περίληψη βασικών γεγονότων, όπως:

  • Μια σύντομη εισαγωγή που εξηγεί τι κάνει η επιχείρησή σας
  • Διεύθυνση επιχείρησης
  • Αριθμός τηλεφώνου επιχείρησης
  • Ώρες λειτουργίας
  • Διεύθυνση Ιστοσελίδας
  • Κριτικές Google
  • Σύνδεσμοι κοινωνικών μέσων

Επειδή αυτές οι πληροφορίες εμφανίζονται τόσο εμφανώς, είναι σημαντικό να βεβαιωθείτε ότι είναι ακριβείς και ενημερωμένες.

Η δημιουργία μιας καταχώρισης θα σας βοηθήσει να δημιουργήσετε μια αξιόπιστη και επικοινωνιακή επωνυμία επιτρέποντας στους χρήστες να δουν ποιοι είστε, πώς να επικοινωνήσουν μαζί σας και τι πιστεύουν οι άλλοι για εσάς. Η χρήση του Google My Business σάς παρέχει επίσης πληροφορίες σχετικά με τα άτομα που αναζητούν την επιχείρησή σας, συμπεριλαμβανομένων των ατόμων που έκαναν κλικ στη διεύθυνση URL του website σας και στο κουμπί τηλεφωνικής κλήσης ή που έλεγξαν τη διεύθυνσή σας στους Χάρτες Google.

 

4. Google Digital Garage

Υπάρχουν πάντα περισσότερα που μπορούν να κάνουν οι επιχειρήσεις για να ξεχωρίζουν στο διαδίκτυο και γι 'αυτό είναι σημαντικό να συνεχίσει να μαθαίνει. Εάν θέλετε να αποκτήσετε περισσότερες δεξιότητες ψηφιακού μάρκετινγκ, το Google Digital Garage προσφέρει πολλές δωρεάν σειρές μαθημάτων σε μια εύκολη στη μορφή μορφή.

Ακολουθούν ορισμένα από τα θέματα για τα οποία μπορείτε να μάθετε:

  • Αξιοποιώντας στο έπακρο τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
  • Πώληση περισσότερων προϊόντων στο διαδίκτυο
  • Μετατροπή δεδομένων σε πληροφορίες
  • Δημιουργία διαδικτυακού καταστήματος
  • Πώς να παρατηρήσετε με διαφημίσεις αναζήτησης

Η αύξηση της διαδικτυακής παρουσίας σας δεν σημαίνει ότι πρέπει να ξοδέψετε χιλιάδες κιλά σε πανό, μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και κοινωνικά μέσα. Υπάρχουν πολλοί δωρεάν και φθηνοί τρόποι για να το κάνετε. Ξεκινήστε με τα παραπάνω εργαλεία μάρκετινγκ και χρησιμοποιήστε τα ως πόρους καθώς αναπτύσσεται η επιχείρησή σας.

Δείτε επίσης:

Newsletter

Subscribe to our newsletter. Don’t miss any news or stories.

We do not spam!

We use cookies on our website. Some of them are essential for the operation of the site, while others help us to improve this site and the user experience (tracking cookies). You can decide for yourself whether you want to allow cookies or not. Please note that if you reject them, you may not be able to use all the functionalities of the site.

Ok