Πώς να λάβετε επιστροφή χρημάτων στο Google Play
Friday, 22 October 2021

Πώς να λάβετε επιστροφή χρημάτων στο Google Play

Πώς να λάβετε επιστροφή χρημάτων στο Google Play

Ποτέ δεν μπορεί να υπάρξει υπερβολική σχετικότητα και αντίφαση σε κάτι ταυτόχρονα με τις διαδικτυακές αγορές και τις δεύτερες σκέψεις. Όλοι είχαμε την εμπειρία να αγοράζουμε πράγματα στο διαδίκτυο και μετά σκεφτήκαμε να το επιστρέψουμε και το κάναμε. Έχοντας δεύτερες σκέψεις από ρούχα έως ακριβά είδη ηλεκτρονικών ειδών, όπως SmartTV & Αυτόματο πλυντήριο.

Μπορούμε εύκολα να υποβάλουμε ένα αίτημα για αντικατάσταση ή επιστροφή χρημάτων εάν θέλετε να ακυρώσετε την παραγγελία σας εντελώς. Ωστόσο, τι θα συμβεί όταν παραγγείλετε κάτι ψηφιακά και ζητήσετε επιστροφή χρημάτων; Οι καταστάσεις δεν είναι οι ίδιες και τόσο επιεικείς όσο όταν προσπαθούμε να λάβουμε επιστροφή χρημάτων από τους διαδικτυακούς ιστότοπους αγορών. Για παράδειγμα, οποιαδήποτε παραγγελία από το Google Play Store.

Πώς να λάβετε επιστροφή χρημάτων στο Google Play Store

Μπορεί να υπάρχουν πολλοί λόγοι για τους οποίους θέλετε να λάβετε επιστροφή χρημάτων στο Google Play Store που μπορεί να είναι τόσο απλός όσο δεν λαμβάνετε την εφαρμογή όπως ισχυρίστηκε ότι ή τα κομμάτια που αγοράσατε δεν ήταν μέχρι το σήμα. Εκεί θα πρέπει να ενεργήσετε γρήγορα εάν έχετε αγοράσει οποιαδήποτε εφαρμογή / παιχνίδι / πολυμέσα από το Google Play Store.

Πριν ξεκινήσετε οτιδήποτε, ας γνωρίσουμε τα νόμιμα δικαιώματά σας ως χρήστη μία φορά.

Σε περίπτωση που είστε από μία από τις χώρες του ΕΟΧ, ανατρέξτε στα νόμιμα δικαιώματα εδώ.

Επιστροφή χρημάτων στο Google Play Store για παιχνίδια ή εφαρμογές (εντός 2 ωρών)

επιστροφή χρημάτων Google Play

Για να λάβετε επιστροφή χρημάτων από το Google Play από το Play Store, αυτό που πραγματικά χρειάζεστε είναι η συνειδητοποίηση ότι ό, τι έχετε λάβει δεν είναι κάτι που έχετε ζητήσει. Επειδή εάν θέλετε να λάβετε επιστροφή χρημάτων στο Google Play Store, θα πρέπει να το ζητήσετε εντός 2 ωρών από την αγορά του (από την εφαρμογή). Ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα και προσπαθήστε να ξεκινήσετε τη διαδικασία επιστροφής χρημάτων στο Play Store:

  • Ξεκινήστε ανοίγοντας την εφαρμογή Google Play Store.
  • Κάντε κλικ στο μενού burger (επάνω αριστερή γωνία της οθόνης). Πατήστε Επιλογή λογαριασμού και ιστορικό παραγγελιών
  • Πραγματοποιήστε αναζήτηση στην εφαρμογή / παιχνίδι για το οποίο θέλετε να λάβετε επιστροφή χρημάτων και μετά πατήστε Επιστροφή χρημάτων.
  • πατήστε Ναι> η εφαρμογή θα απεγκατασταθεί και τα χρήματα θα επιστραφούν στον λογαριασμό σας.
  • Ως ειδοποίηση, θα λάβετε ένα email επιβεβαίωσης σχετικά με την επιστροφή χρημάτων. Μόλις ολοκληρωθεί η επεξεργασία της επιστροφής χρημάτων, στο Ιστορικό παραγγελιών, η οθόνη θα εμφανιστεί Ακυρώθηκε ακριβώς δίπλα στην εφαρμογή.

Επιστροφή χρημάτων στο Google Play Store για παιχνίδια ή εφαρμογές (εντός 48 ωρών)

επιστροφή χρημάτων Google Play


Τώρα, σε περίπτωση που δεν καταφέρατε να υποβάλετε το αίτημα για επιστροφή χρημάτων στο Play Store εντός 2 ωρών, μπορείτε επίσης να το κάνετε εντός 48 ωρών (υπό την προϋπόθεση ότι στέλνετε το αίτημα από το πρόγραμμα περιήγησης στο Διαδίκτυο).

Απλώς βεβαιωθείτε ότι είστε συνδεδεμένοι στο λογαριασμό σας Google στο πρόγραμμα περιήγησης και ακολουθήστε τη διαδικασία επιστροφής χρημάτων μεταβαίνοντας στον σύνδεσμο Google για να συμπληρώσετε τη φόρμα.

Λάβετε επιστροφή χρημάτων στο Google Play Store (Μετά από 48 ώρες)

Η κατάσταση μπορεί να συμβεί όπου μπορείτε να ξεχάσετε να υποβάλετε το αίτημα για επιστροφή χρημάτων στο Play Store ακόμη και εντός 48 ωρών και αυτό είναι εντάξει. Επειδή μπορείτε ακόμα να στείλετε το αίτημα επιστροφής χρημάτων στο Google Play Store, εάν έχουν περάσει περισσότερες από δύο ημέρες.

Το μόνο αποτέλεσμα είναι ότι σε αυτήν την περίπτωση θα πρέπει να συντάξετε αυτό το αίτημα επιστροφής χρημάτων απευθείας στον προγραμματιστή της εφαρμογής με τα παρακάτω βήματα:

  1. Ανοίξτε την εφαρμογή Google Play Store στη συσκευή σας.
  2. Πατήστε στο μενού burger (πάνω αριστερά). Επιλέξτε Λογαριασμός και μετά Ιστορικό παραγγελιών.
  3. Επιλέξτε την εφαρμογή / παιχνίδι για το οποίο θέλετε επιστροφή χρημάτων στο Play Store και κάντε κλικ στο Προβολή.
  4. Μεταβείτε στην ενότητα Προγραμματιστής και επιλέξτε Αποστολή email.
  5. Ακολουθήστε την παραπάνω διαδικασία εξηγώντας το όλο ζήτημα σχετικά με την αναζήτηση επιστροφής χρημάτων με τον κατάλληλο λόγο.

Διαδικασία επιστροφής χρημάτων στο Play Store για αγορές εντός εφαρμογής (λιγότερο από 48 ώρες)

Είναι πιθανό η Google να σας βοηθήσει με επιστροφές χρημάτων για αγορές εντός εφαρμογής και να το μάθετε, να επισκεφτείτε τον σύνδεσμο, να συμπληρώσετε τη φόρμα και να υποβάλετε το αίτημα επιστροφής χρημάτων.

Κατά τη συμπλήρωση της φόρμας, διατηρήστε τον λογαριασμό σας Google συνδεδεμένο καθώς και διατηρήστε τον αριθμό παραγγελίας εύχρηστο (αναφέρεται στο email που λαμβάνετε μετά την πραγματοποίηση μιας αγοράς).

Λάβετε υπόψη ότι η απεγκατάσταση οποιουδήποτε μέσου δεν θα ακυρώσει τη συνδρομή για την οποία έχετε ρυθμίσει.

Κανονικά, θα λάβετε την απάντηση γρήγορα, ωστόσο μπορεί να διαρκέσει έως και 48 ώρες.

Διαδικασία επιστροφής χρημάτων στο Play Store για αγορές εντός εφαρμογής (περισσότερες από 48 ώρες)
Παρόμοια με την αγορά εφαρμογών / πολυμέσων στο Play Store, εάν έχετε καθυστερήσει περισσότερο από 48 ώρες για να λάβετε επιστροφή χρημάτων για την αγορά εντός εφαρμογής, πρέπει να επικοινωνήσετε απευθείας με τον προγραμματιστή της εφαρμογής με τα παρακάτω βήματα:

  • Ξεκινήστε τη διαδικασία ανοίγοντας την εφαρμογή Google Play Store
  • Κάντε κλικ στο μενού burger και, στη συνέχεια, επιλέξτε Λογαριασμός> Ιστορικό παραγγελιών
  • Εντοπίστε την εφαρμογή / πολυμέσα και επιλέξτε Προβολή
  • Μεταβείτε στην ενότητα Προγραμματιστής και επιλέξτε Αποστολή email
  • Αρχίστε να εξηγείτε τον λόγο για την επιστροφή χρημάτων στο Play Store για την αγορά εντός εφαρμογής

Τώρα, σε περίπτωση που έχετε ρυθμίσει οποιαδήποτε συνδρομή, προχωρήστε με την ακύρωση της ίδιας και ακολουθώντας την παρακάτω διαδρομή:

Google Play Store> Μενού (πάνω αριστερά)> Λογαριασμός> Συνδρομές> Ακύρωση

Λάβετε υπόψη ότι η απεγκατάσταση οποιουδήποτε μέσου δεν θα ακυρώσει τη συνδρομή για την οποία έχετε ρυθμίσει.

Λάβετε επιστροφή χρημάτων στο Google Play Store για eBook / Ταινίες / Τηλεοπτικές εκπομπές / Μουσική

Όχι πολύ, αλλά η διαδικασία για την επιστροφή χρημάτων στο Play Store για τα eBooks / Ταινίες / Τηλεοπτικές εκπομπές / Μουσική που έχετε αγοράσει είναι λίγο διαφορετική. Το αίτημα πρέπει να υποβληθεί εντός 7 ημερών από την αγορά και αυτό επίσης εάν δεν το έχετε παίξει ή το κατεβάσει ακόμα.

Ένα άλλο πράγμα είναι ότι δεν μπορείτε να πραγματοποιήσετε επιστροφή χρημάτων στο Play Store για eBooks / Ταινίες / Τηλεοπτικές εκπομπές / Μουσική μέσω της εφαρμογής, οπότε θα πρέπει να επισκεφθείτε το ίδιο το πρόγραμμα περιήγησης και να ακολουθήσετε τα παρακάτω βήματα:

  • Επισκεφτείτε τον λογαριασμό Play Store στο πρόγραμμα περιήγησής σας και συνδεθείτε
  • Μεταβείτε στο Ιστορικό παραγγελιών και επιλέξτε το περιεχόμενο που θέλετε να επιστρέψετε.
  • Πατήστε στο μενού burger και επιλέξτε Αναφορά προβλήματος.
  • Επιλέξτε τον κατάλληλο λόγο από τη λίστα και εξηγήστε τον λόγο της επιστροφής χρημάτων
  • Πατήστε Υποβολή. Θα λάβετε ένα μήνυμα επιβεβαίωσης στο καταχωρημένο email σας.

 

   Σχετικά άρθρα

 

We use cookies on our website. Some of them are essential for the operation of the site, while others help us to improve this site and the user experience (tracking cookies). You can decide for yourself whether you want to allow cookies or not. Please note that if you reject them, you may not be able to use all the functionalities of the site.

Ok